آشنایی با انواع لینک ها

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع لینک های موجود در دنیای وب و کاربرد هر یک از آن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

کیورد استافینگ (Keyword Stuffing) چیست؟

در این مقاله با کیورد استافینگ آشنا خواهید شد که از جمله روش های برخلاف قوانین گوگل است. برای اینکه سایت خود را بهینه کنید فقط به  روش های سئو کلاه سفید توجه نکنید، زیرا ممکن است به صورت غیرعمدی از این روش هایی برخلاف استانداردهای گوگل استفاده نمایید. پس برای جلوگیری از هرگونه خطا، درباره تکنیک های سئو کلاه سیاه هم مطالعه داشته باشید. Keyword Stuffing، از روش های سئو کلاه سیاه است که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد.

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟(تاثیر الگوریتم بر سئو سایت)

 برای بهینه سازی سایت خود، بسیار مهم است تا با نحوه کارکرد الگوریتم مرغ مگس خوار آشنا شوید. در این مقاله، این الگوریتم را به طور کامل توضیح می‌دهیم تا نحوه کارکرد آن را متوجه شوید. تا پایان مقاله، همراه ما باشید.

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

در این مقاله به بررسی رپورتاژ آگهی پرداخته ایم و اینکه آیا استفاده از آن بر سئو سایت اثرگذار تاثیرگذار خواهد بود؟ برای آشنایی با این مبحث مهم که در بهینه سازی سایت بسیار اهمیت دارد، با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع لینک ها در سایت

لینک ها بخش مهم و جدانشدنی در سایت ها هستند و در طراحی سایت و سئو، باید با آن ها آشنایی داشته باشید. در این مقاله، نکاتی درباره انواع لینک ها گفته شده است که می‌توانید از آن ها برای لینک سازی های خود بهره ببرید.

بودجه خزش چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

بودجه خزش عبارت است از تعداد صفحاتی که موتورهای جستجو در یک بازه زمانی مشخص، کرال وایندکس می‌کنند. در این مقاله، بودجه خزش و روش هایی برای جلوگیری از هدر رفتن آن، گفته شده است تا به شما برای استفاده بهینه ازاین بودجه کمک کند. برای اطلاع از بودجه خزش و نحوه کارکرد آن، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

Schema markup چیست ؟

در این مقاله به معرفی اینکه Schema markup چیست، چه کاربردی دارد و چرا مهم است و باید از آن استفاده کنیم و همچنین به معرفی انواع آن و کاربرد های هر یک می پردازیم پس با ما همراه باشید.

الگوریتم پروداکت رویو (Product Review) چیست؟

الگوریتم Product Review از جدیدترین الگوریتم های گوگل است که برای صفحات بررسی محصول به کار می‌رود. این الگوریتم به صفحاتی که به درستی محصولات را نقد و بررسی کرده اند، رتبه بالاتری می‌دهد. دراین مقاله، برای آشنایی بیشتر با این الگوریتم و نحوه تولید محتوا برای آن را توضیح داده ایم.

چگونه عنوان جذاب و کاربردی برای صفحات بنویسیم؟

در این مقاله، چک لیستی از مواردی که باعث جذاب تر شدن عناوین صفحات شما می‌شود، آورده شده است. عنوان مناسب، برای اینکه کلیک بیشتری بتوانید دریافت کنید و مخاطبان بیشتری داشته باشید، بسیار مهم است. اگر می‌خواهید عنوان جذابی بنویسید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

ماه عسل گوگل یا Honeymoon چیست؟

گوگل دارای الگوریتمی به نام ماه عسل است که برای مدتی سایت را در رتبه بالا قرار میدهد تا رفتار کاربران با سایت را بررسی کند. در این مقاله این الگوریتم و نحوه کارکرد آن ها را بررسی می‌کنیم.

سئو کلاه سفید چیست و شامل چه تکنیک هایی می شود؟

هر کسی که اندکی با سئو کردن سایت آشنایی داشته باشد، نام سئو کلاه سفید را شنیده است. مطالعه درباره سئو کلاه سفید و روش های انجام آن برای هر کسی که قصد بهینه سازی سایت خود را داشته باشد، بسیار اهمیت دارد. به همین جهت، در این مقاله با سئو کلاه سئو سفید و تکنیک های آن آشنا می‌شوید.

سئو سایت چیست و شامل انجام چه کارهایی می شود؟

احتمالا عبارت سئو کردن سایت، زیاد به گوشتان خورده باشد و برای شما سوال پیش آمده باشد که سئو سایت چیست و چگونه انجام می‌شود. در این مقاله، این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با سئو سایت آشنا شوید و برای سوالات خود، پاسخ مناسبی پیدا کنید.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه دارای روش هایی است که برای افزایش رتبه سایت استفاده می‌شود. شاید نتیجه بخشی آن، در مدت کوتاهی قابل مشاهده باشد. اما درنهایت این روش ها توسط موتورهای جستجو شناسایی شده و سایت جریمه می‌شود. برای شناخت بیشتر سئو کلاه سیاه تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

الگوریتم های گوگل

گوگل از الگوریتم های زیادی استفاده می‌کند تا سایت های ارزشمند را شناسایی کرده و رتبه بالایی به آن ها بدهد. مطالعه این الگوریتم ها کمک زیادی به رشد سایت و سئو کردن آن  می‌کند. در این مقاله، مهمترین الگوریتم های گوگل با زبانی ساده معرفی شده است که می‌توانید  آن ها را مطالعه کنید

Core Web Vitals چیست ؟

در این مقاله قصد داریم تا درباره Core Web Vitals و معیار های اون یعنی LCD ، CLS و FID و عوامل موثر بر آن ها و همچنین روش هایی برای بهبود نمره UX وب سایتمون با شما صحبت کنیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید. 

  • 1
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید